Zakon o zaštiti potrošača i

usklađivanje s novostima Zakona o trgovini

Na primjerima iz prakse pojašnjavamo izmjene zakona te odgovaramo na najčešća pitanja i izazove s kojima se susrećete u svakodnevnom radu.

Pozivamo Vas da se priključite na webinar, gdje ćete u ugodnoj atmosferi i uz stručnog predavača biti informirani o svim promjenama!

  • Saznajte kako pravilno isticati cijene, provoditi sezonska sniženja i oglašavati popuste

  • Naučite kako reagirati na prigovore potrošača, osigurati zaštitu podataka i pružiti odgovore u skladu sa zakonom

  • Pojašnjavamo razlike između komercijalnog jamstva i odgovornosti za materijalne nedostatke

  • Upoznajte dobre i loše prakse trgovaca uz savjete za inspekcijske nadzore

  • Saznajte sve o izmjenama i dopunama Zakona o trgovini koje su stupile na snagu 1. srpnja 2023 godine, uređujući rad nedjeljom na potpuno novi način

Ključne teme edukacije:

1. Zakon o zaštiti potrošača

  • kako pravilno isticati cijene, provoditi sniženja, oglašavati popuste
  • razumijevanje razlike između posebnih uvjeta i posebnih oblika prodaje
  • kako pravilno oglašavati popuste u promotivnim materijalima
  • pregled dobrih i loših praksi trgovaca uz mišljenje Ministarstva gospodarstva
  • postupanje s prigovorima potrošača u skladu sa zakonom
  • reklamacije, odgovornosti trgovaca, prava kupca
  • razlika između komercijalnog jamstva i odgovornosti za materijalne nedostatke
  • što su nepoštene poslovne prakse i koji su rizici
  • savjeti za postupanje u slučaju inspekcijskog nadzora, tajnog nadzora, ovlasti inspektora

2. Novosti u Zakonu o trgovini

  • nova pravila za radno vrijeme
  • koje su iznimke od zabrane rada nedjeljom
  • MTU – što je novo
  • koji su izazovi u praksi

Edukacija je namijenjena svima koji su u direktnom odnosu s potrošačima (fizičkim osobama):

  • vlasnicima tvrtki, osobito onima koji rade u maloprodaji i veleprodaji
  • menadžerima prodaje, nabave i marketinga koji žele bolje razumjeti pravila za cijene i oglašavanje 
  • web shopovima
  • voditeljima i članovima pravnih odjela
  • trgovačkim društvima u vlasništvu RH ili jedinica lokalne samouprave
  • javnim ustanovama, agencijama i zavodima
  • zaposlenicima u službama za korisnike koji trebaju znati kako pravilno odgovoriti na prigovore potrošača
  • osobama koje planiraju otvoriti vlastiti posao i trebaju se informirati o pravilima vezanim za prodaju proizvoda 
  • svima koji su zainteresirani za zaštitu prava potrošača i žele bolje razumjeti svoja prava i obveze

Predavač

mag.iur. Jelena Neretljak, rukovoditelj pravnih poslova BIPA d.o.o.

  • stručnjak za radno i korporativno pravo s više od 10 godina iskustva u domaćim i internacionalnim poduzećima
  • bavi se pravom neprekidno od 2011 godine, od kada se najčešće susreće s pitanjima i problematikom korporativnog, radnog i građanskog prava
  • višegodišnje iskustvo u radu s inspekcijama, sudovima, javnim tijelima i trgovačkim lancima