“Category management ili upravljanje kategorijama je proces u kojem se kategorije proizvoda promatraju kao strateške jednice kojima je cilj unaprijediti poslovne rezultate kroz veće zadovoljstvo kupaca.”
Razloge zašto implementirati category management proces dijelimo na 2 osnovna strateška cilja:
- strateški cilj je usmjeren na Kupce
- strateški cilj je usmjeren na Poslovne rezultate.
Strateški ciljevi se međusobno ne isključuju, nego su povezani te se upotpunjuju.
Benefiti category managementa usmjereni na Kupce
- novi kupci
- zadovoljniji postojeći kupci
- relevantan asortiman
- relevantni optimalni planogrami
- konkurentne cijene i cjenovna prepoznatljivost
- stvaranje željenog image-a u percepciji kupaca
Benefiti category managementa usmjereni na Poslovne rezultate
- rast marže i profitabilnosti
- financijsko povećanje prometa te komadne prodaje
- rast udjela na tržištu
- smanjeni dani vezivanja zaliha
- veća pregovaračka moć
- povećanje vrijednosti košarice
- izbjegavanje OOS situacija
Svaki poslovni proces ima određene korake pa tako i Category Management.
Proces implementacije dijelimo u sljedeće korake:
Naša specijalnost je uvođenje procesa Category Managementa u poslovanje
Naša specijalnost je uvođenje procesa Category Managementa u poslovanje
1. OPCIJA: mi implementiramo cjelokupni proces ili određeni korak category managementa u Vaše poslovanje
2. OPCIJA: educiramo i mentoriramo Vaš tim kako bi oni uspješno implementirali cjelokupni proces ili određeni korak category managementa
Ukoliko trebate više informacija o Category Managementu slobodno nas kontaktirajte.