NAŠ TIM
Tanja Jurković
15 godina korporativnog radnog iskustva u području nabave i maloprodaje pretočila je u poslovno savjetovanje. Tokom rada u korporaciji prošla je sve pozicije u nabavi, od asistentske, buyerske do direktorske. Stručnjak je za trgovinu, maloprodaju i poduzetništvo, otvaranje maloprodajnih kanala, poslovni savjetnik i autor članaka u stručnim časopisima. Iskusan rukovoditelj, sa opsežnim znanjem u području pregovora, akvizicija, razvoja timova i strategije poslovanja.
Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na razvoj brzih rješenja za Vaše poslovanje i Vašu robnu marku, razvoj novih koncepata i strategija. Uvijek usmjerena na krajnjeg kupca, uz jasan, strukturiran i pragmatičan način razmišljanja omogućuje novu i širu perspektivu u projektima i složenim pitanjima.
Kroz radionice i edukacije koje radi, povezuje i primjenjuje najbolje ideje i najnovije prakse iz nabave i maloprodaje uz stvarna, praktična rješenja iz dugogodišnjeg radnog iskustva.
Entuzijast za maloprodaju te profesionalni i osobni razvoj, kao autorica članaka redovito se bavi pitanjima promjena u maloprodajnom okruženju. Njezin temeljni fokus je promatranje, analiza i opis kretanja trendova u maloprodaji.
Anita Jurjević
15-godišnje korporativno iskustvo iz prehrambenih i drogerijskih trgovačkih lanaca u području nabave, maloprodaje i category managementa pretočila je u poslovno savjetovanje. Radeći u velikim trgovačkim lancima imala je priliku proći sve pozicije unutar odjela nabave i category managementa, od asistentske do menadžerske.
Ekspert je za maloprodaju i nabavu, GS1 certificirani stručnjak za category management te autor članaka u stručnim časopisima. Analitičkog razmišljanja sa velikim iskustvom u pregovorima, razvoju poslovanja i rukovođenju timova.
Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na educiranje dobavljača, proizvođača i distributera kako ostvariti suradnju s trgovačkim lancima te kako suradnju unaprijediti i podići na viši nivo. Također, važno područje rada je i savjetovanje trgovačkih lanaca kako kroz proces category managementa ostvariti bolje poslovne rezultate i steći zadovoljnije kupce.
U radionicama i edukacijama koje radi, stavlja naglasak na razumijevanje maloprodajnog tržišta, specifičnosti rada trgovačkih lanaca, te potreba kupaca i krajnjih potrošača.
Entuzijast za praćenje trendova i tržišta te pobornik cjeloživotnog obrazovanja, kroz stručne članke koje piše naglasak stavlja na inovacije u maloprodaji istodobno komentirajući trenutno stanje na tržištu.