Kako dospjeti na police i surađivati s maloprodajnim lancima

Edukacija za proizvođače i dobavljače s velikim ciljevima

Dospjeti na police velikih food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodajnih lanaca nije jednostavan posao.

• novi poduzetnici na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod, dogovoriti uvjete i suradnju
• kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima povremeno nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit

  • Na edukaciji ćete dobiti praktične i konkretne savjete koji će Vam odmah donijeti rezultate u suradnji s trgovačkim lancima

  • Dobit ćete širu sliku koje sve aktivnosti podrazumijeva uspješna suradnja s trgovačkim lancima

  • Saznat ćete kako imati bolje odnose s buyerima, kako ulistati proizvode te kako se profilirati kao ključan partner i dobavljač

  • Naučit ćete kako podići suradnju na viši nivo. Suradnja neće biti „borba“ te ćete brže i lakše dolaziti do svojih poslovnih ciljeva

Sadržaj edukacije:

  • Uspješna suradnja s maloprodajnim lancima je proces
  • Na edukaciji prolazimo svaki pojedini korak procesa koji dobavljači trebaju napraviti kako bi dogovorili suradnju s trgovcima
  • Zatim, objašnjavamo koji su idući koraci kako bi suradnja bila dugoročna i uspješna

Ključne teme edukacije:

• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji koje rade dobavljači
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što poduzeti ako teško dolazite do buyera
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju s Vama (ili Vašom konkurencijom)
• Kako da buyer kupi od Vas
• Što možete očekivati na pregovorima
• Osnovne strategije u pregovaranju
• Kako reagirati na odbijanje i povećati mogućnost za dogovorom
• Kako trgovačkim lancima postati “važan dobavljač” i približiti se win-win pregovorima

Edukacija je za Vas ukoliko:

  • imate ambiciju svoje proizvode plasirati na police food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodajnih lanaca
  • surađujete s maloprodajnim lancima te u suradnji želite ostvarivati bolje rezultate na lakši način
  • u direktnom ste kontaktu i komunikaciji s buyerima /category managerima/ voditeljima nabave (direktor ste ili voditelj prodaje, KAM, prodajni predstavnik, vlasnik tvrtke itd)