Kako dospjeti na police i surađivati s maloprodajnim lancima
Edukacija za proizvođače i dobavljače s velikim ciljevima
Dospjeti na police velikih food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodajnih lanaca nije jednostavan posao.
• novi poduzetnici na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod, dogovoriti uvjete i suradnju
• kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima povremeno nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit
Sadržaj edukacije:
- Uspješna suradnja s maloprodajnim lancima je proces
- Na edukaciji prolazimo svaki pojedini korak procesa koji dobavljači trebaju napraviti kako bi dogovorili suradnju s trgovcima
- Zatim, objašnjavamo koji su idući koraci kako bi suradnja bila dugoročna i uspješna
Ključne teme edukacije:
• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji koje rade dobavljači
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što poduzeti ako teško dolazite do buyera
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju s Vama (ili Vašom konkurencijom)
• Kako da buyer kupi od Vas
• Što možete očekivati na pregovorima
• Osnovne strategije u pregovaranju
• Kako reagirati na odbijanje i povećati mogućnost za dogovorom
• Kako trgovačkim lancima postati “važan dobavljač” i približiti se win-win pregovorima
Edukacija je za Vas ukoliko:
- imate ambiciju svoje proizvode plasirati na police food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodajnih lanaca
- surađujete s maloprodajnim lancima te u suradnji želite ostvarivati bolje rezultate na lakši način
- u direktnom ste kontaktu i komunikaciji s buyerima /category managerima/ voditeljima nabave (direktor ste ili voditelj prodaje, KAM, prodajni predstavnik, vlasnik tvrtke itd)