Korak po korak do polica trgovačkih lanaca

– radionica za proizvođače i dobavljače s velikim ciljevima –

Dospjeti na police velikih trgovačkih lanaca, drogerija i diskontera  nije jednostavan posao.

• novi poduzetnici na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti trgovačkim lancima, predstaviti svoj proizvod, dogovoriti uvjete i suradnju
• kompanije koje već rade s trgovačkim lancima povremeno nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit

  • Na edukaciji ćeš dobiti praktične i konkretne savjete koji će ti odmah donijeti rezultate u suradnji s trgovačkim lancima

  • Dobit ćeš širu sliku koje sve aktivnosti podrazumijeva uspješna suradnja s trgovačkim lancima

  • Saznat ćeš kako imati bolje odnose s buyerima, kako ulistati proizvode te kako se profilirati kao ključan partner i dobavljač

  • Naučit ćeš kako podići suradnju na viši nivo. Suradnja ti neće biti „borba“ te ćeš brže i lakše dolaziti do svojih poslovnih ciljeva

Sadržaj radionice:

  • Uspješna suradnja s trgovačkim lancima je proces
  • Na edukaciji prolazimo svaki pojedini korak procesa koji proizvođači, distributeri i dobavljači trebaju napraviti kako bi dogovorili posao s trgovcima
  • Zatim, objašnjavamo koji su idući koraci kako bi suradnja bila dugoročna i uspješna

Ključne teme radionice:

• Kako pristupiti trgovačkim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji koje rade dobavljači
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što poduzeti ako teško dolaziš do odgovornih osoba u lancima
• Što je bitno trgovcima te koji su glavni razlozi zbog kojih pristaju na suradnju
• Kako da trgovački lanac kupi od tebe
• Što možeš očekivati na pregovorima
• Osnovne strategije u pregovaranju
• Kako reagirati na odbijanje i povećati mogućnost za dogovorom
• Kako trgovačkim lancima postati “važan dobavljač” i približiti se win-win pregovorima

Radionica je za tebe ukoliko:

  • imaš ambiciju svoje proizvode plasirati na police food retailera, drogerija, diskontera i ostalih trgovačkih lanaca
  • već surađuješ s trgovačkim lancima ali u suradnji želiš ostvarivati bolje rezultate na lakši način
  • u direktnom si kontaktu i komunikaciji s buyerima /category managerima/ voditeljima nabave trgovačkih lanaca