Trajanje programa
-
12 tjedana strukturiranog i podržanog rada – od 1.10. do 17.12.
Sve je posloženo tako da znaš što radimo, kada i s kojim ciljem
Ovaj mentorski program namijenjen je proizvođačima i distributerima koji:
Tjedan 1: Gdje si sada, a gdje želiš biti?
Na početku programa osvještavamo gdje trenutno stojiš kao brend i što želiš postići. Zajedno postavljamo jasne, realne i mjerljive ciljeve kako bi svaki sljedeći korak imao smisla i vodio te prema željenom rezultatu.
U prvom tjednu bavimo se ovim temama:
Tjedan 2: Pregled tržišta: analiza konkurencije, pozicioniranje i potencijal
Bez pozicioniranja nema jasne strategije.
U ovom tjednu gledamo tržište: tko su tvoji konkurenti, gdje si ti u toj slici i kako da prepoznaš prilike koje ti zaista odgovaraju. Cilj nije biti “kao svi” , već jasan u onome što jesi.
Čime ćemo se baviti:
Tjedan 3: Tvoja ponuda za retail
Ovdje razvijamo temeljnu ponudu koja ima glavu i srce i koju ćeš koristiti za pregovore s retail lancima. Gledamo sve, od portfelja proizvoda do argumentacije i cjenika.
Obrađujemo:
Tjedan 4: Kalkulacije i komercijalni uvjeti
U retailu matematika igra veliku ulogu. U ovom tjednu ulazimo u kalkulacije, marže, bonuse, logističke zahtjeve i uvjete suradnje – sve ono što u pozadini čini razliku između isplativog i problematičnog ugovora.
Obrađujemo:
Tjedan 5: Pitch i komunikacija s osobama u trgovačkom lancu
Ne kaže se bezveze da imaš samo jednu šansu za prvi dojam. Učimo kako se predstaviti retail lancu: kako izgleda dobar pitch, što uključuje prezentacija, kako ispričati svoju priču i kako učinkovito komunicirati s buyerom (mail, poziv, sastanak).
Pričamo o ovim temama:
Tjedan 6: Pregovaračka priprema
U ovom tjednu radimo na pregovaračkoj strategiji: što možeš ponuditi a što ne, koje su moguće zamke i kako upravljati pregovorima. Prolazimo razne scenarije koji se mogu dogoditi u stvarnim sastancima i u mail komunikaciji s buyerima.
Obrađujemo ove teme:
Tjedan 7: Što nakon ulistanja
Mnogi brendovi izgube fokus nakon što uđu na policu.
Ulistanje nije cilj – to je početak.
Jednom kad si na polici – što mjeriš? Što tražiš od trgovca?
Što ako prodaja krene loše? Učimo kako ne izgubiti kontrolu nakon što tvoji proizvodi dođu na police.
Detaljno prolazimo ove teme:
Tjedan 8: Trade marketing - kako podržati prodaju unutar lanca
Nema prodaje bez marketinške podrške na prodajnom mjestu.
Brendovi koji ulažu u marketing imaju bolje šanse za uspjeh u retailu. Učimo što se može dogovoriti s lancem, što možeš napraviti sam i kako mjeriti učinak promocija.
Obrađujemo ove teme:
Tjedan 9: Analiza prodaje - što konkretno mjeriti
Učimo čitati podatke: koji su najbitniji KPI-evi u retailu, što gledati, kako interpretirati i kako koristiti informacije za daljnje odluke.
Obrađujemo:
Tjedan 10: Dugoročna strategija - širenje, nove kategorije, novi kanali
Planiramo dalje: što kad prodaja krene, kad se otvori nova kategorija, novi lanac, nova tržišta? Ovdje stvaramo dugoročnu strategiju rasta, prilagođenu tvom brendu.
Obrađujemo:
Tjedan 11: Plan za 2026
Ovaj tjedan posvećujemo potpunoj pripremi za sljedeću godinu, kako bi tvoj brend ušao u 2026. s jasnom mapom puta, a ne samo popisom želja.
Obrađujemo:
Cilj je da imaš konkretan promo plan za 2026., spreman za internu prezentaciju i usuglašavanje s lancima.
Tjedan 12: Druženje i networking uživo
Program zatvaramo uživo, u opuštenoj atmosferi uz ručak i druženje. To je prilika da se povežemo i izvan poslovnih tema, razmijenimo iskustva i proslavimo sve male i velike uspjehe.
Završni tjedan posvećujemo osvrtu na put koji si prošao kroz program: što si postigao, koje su se promjene dogodile u tvom pristupu i gdje vidiš nove prilike za rast?
Želimo da iz ovog programa odeš sa planom, alatima ali i s osjećajem sigurnosti, podrške i povjerenja. Da znaš da u retailu nikad nisi sam, jer ovdje si stekao ljude koji razumiju tvoj put i navijaju za tvoj uspjeh.
Ne mogu biti prisutan svaki puta. Je li je to problem?
Razumijemo da imaš obaveze. Svi susreti se snimaju, tako da možeš pogledati kad ti odgovara. Ipak, preporučujemo da budeš na Zoomu uživo kad god možeš, jer tada možeš postavljati pitanja, dobiti povratnu informaciju i učiti iz tuđih primjera.
Što ako još nisam prisutan u retailu - je li ovo program za mene?
Da. Program te vodi kroz cijeli proces, od prve pripreme do dugoročne suradnje. Ako si tek na početku, ovo će ti uštedjeti godine pokušaja i pogrešaka. Ako već jesi u retailu, naučit ćeš kako izvući više iz suradnje i izbjeći tipične zamke.
Garantira li mi ovaj program ulazak u trgovački lanac?
Ne. Ulazak u lanac ovisi o mnogo faktora koje nitko ne može garantirati. Ono što ti garantiramo jest da ćeš imati znanje, strukturu, alate i podršku da tvoja ponuda bude ozbiljna, jasna i konkurentna te da ćeš znati kako pregovarati i upravljati suradnjom s trgovačkim lancem.
Koliko vremena trebam izdvojiti tjedno?
Očekuj minimalno 3-4 sata tjedno – uključuje susrete uživo i vrijeme za zadatke i primjenu naučenog na svom brendu.
Što ako zapnem između susreta?
Na raspolaganju ti je 6 individualnih konzultacija koje možeš iskoristiti kad ti najviše trebaju, bilo da zapneš na nekoj kalkulaciji, trebaš pripremu za važan sastanak ili želiš detaljniji feedback na svoju ponudu. Dodatno, imaš pristup mentorskoj grupi putem WhatsApp-a gdje možeš postavljati pitanja i dobiti podršku i između modula.
Hoću li dobiti materijale?
Da. Sve prezentacije, primjeri i alati (kalkulatori, predlošci) ostaju ti i nakon programa, tako da ih možeš koristiti i kasnije.
Moram li dijeliti svoje brojke i interne podatke?
Ne moraš dijeliti ništa s čime ti nije ugodno.
Ipak, što više konkretnih podataka staviš na stol, to precizniji i korisniji savjet možeš dobiti.
Za osjetljivije teme uvijek možeš iskoristiti jednu od 6 individualnih konzultacija – tu ulazimo u detalje bez prisutnosti grupe.
Postoji li mogućnost plaćanja na rate?
Da. Plaćanje je moguće u dvije rate – prva se uplaćuje prije početka programa, a druga nakon mjesec dana od početka programa.
Mi smo Anita & Tanja, osnivačice Retail DNA.
Naš je cilj da tvoj brend dođe na policu i da tamo i ostane i raste.
Podržat ćemo te da:
Radit ćemo zajedno: ti donosiš svoj proizvod, energiju i spremnost na akciju, a mi donosimo iskustvo, strukturu i insajderski pogled na retail.
Dok smo radile u trgovačkim lancima, vidjele smo što sve čini razliku između brenda koji kratko traje na polici i onog koji tamo ostaje godinama.
Znamo što donosi dugoročne rezultate i kako da tvoj brend bude jedan od onih koji rastu iz godine u godinu.