Svijet se brzo mijenja, a ključ uspjeha leži u izloženosti novim trendovima.
Postoji izreka: “ako vi ne učite svaki dan – vjerujte da vaša konkurencija to radi”
Svijet danas i svijet prije 3 godine su vrlo različiti, isto kao što će svijet za 2 godine biti sasvim drugačiji.
Baš zato je važno pratiti megatrendove i predvidjeti buduće promjene.
Megatrendovi su velike, društvene, ekonomske, političke, ekološke ili tehnološke promjene.
Utječu na sve aspekte života – na svakog pojedinca, na svakodnevni život, na poslovni život.
Kada smo ih svjesni i kada razumijemo promjene koje su došle i koje dolaze, tada se možemo prilagoditi.
I moramo se prilagoditi.
Živimo u svijetu megatrendova.
Megatrendovi su stoga i najbolji putokazi u vašu uspješnu budućnost.
Ono što je specifično je da se megatrendovi formiraju sporo ali su enormno moćni.
Kada se pojave, ne odlaze olako.
Upravo zato je bitno znati koji megatrendovi su prisutni, na koji način već sada utječu na poslovanje, industriju i tržište te kako će utjecati u budućnosti.
Megatrendovi koji su danas evidentni uključuju:
urbanizaciju, individualizaciju, digitalizaciju, sigurnost, povezanost, kulturu informiranosti, rastući interes za zdravlje, pitanja okoliša, demografske promjene, razvoj tehnologije itd.