RETAIL DNA EDUKACIJE

Organiziramo in house edukacije i edukacije otvorenog tipa.

In house edukacije

Pripremamo i izvodimo prema specifičnim zahtjevima klijenta. Visoko su interaktivne, osmišljene kao radionice, sudionici dobivaju razne situacijske vježbe i grupne zadatke.

Edukacije otvorenog tipa

Radimo u suradnji s edukacijskim centrima, poduzetničkim centrima, razvojnim agencijama, udruženjima obrtnika ili samostalno. Mogu se održati on-line ili fizički u prostoru koji osigura Partner.

Prije svake edukacije detaljno ispitujemo potrebe klijenta i budućih polaznika. Sve edukacije prilagođavamo potrebama polaznika. Uz ponuđene edukacije kreiramo i specifične edukacije na zahtjev klijenta iz područja naše ekspertize.

Na treningu prolazimo niz taktika i metoda koje su potvrđeni u praksi.
Pregovaračke vještine su nešto što se uči, a ovom edukacijom naučit ćemo kako biti bolji pregovarač te koje praktične tehnike možemo koristiti u tom procesu.

Ključne teme
Učinkovita komunikacija
Uvjeravanje i retorika
Struktura uspješnog pregovaranja
Temeljne strategije u pregovaranju
Taktike uspješnog pregovaranja

Novim dobavljačima na tržištu često trebaju dodatna znanja kako ostvariti suradnju, dok dobavljači koji već rade s trgovačkim lancima često nailaze na poteškoće.
Na edukaciji prolazimo specifičnosti rada s trgovačkim lancima.
Dajemo savjete iz perspektive osoba koje su godinama radile u trgovačkim lancima i surađivale s dobavljačima.

Ključne teme
Kako uspostaviti suradnju s trgovačkim lancem
Najčešći problemi u suradnji s trgovačkim lancima i rješenja
Uspostavljanje dugoročne suradnje

95% proizvoda koji se godišnje lansira na tržište – propadne!
No, nemojte se obeshrabriti!
Uz dobru pripremu, svatko može postići uspjeh i biti u onih 5% tvrtki koje uspiju doći do potrošača.
Ova edukacija će Vas naučiti o čemu sve treba voditi računa prilikom lansiranja proizvoda/usluge, te kako iste uspješno pozicionirati na tržištu.

Ključne teme
Analiza tržišta
Cjenovno pozicioniranje
Definiranje ciljne skupine
Kako doći do kupca
Kako uspostaviti odnos sa kupcem
Kako prezentirati svoj proizvod

Jedna od najbitnijih stavki za uspjeh poduzeća je pravilno se cjenovno pozicionirati.
Zato je bitno pažljivo postaviti cijene, vodeći računa o troškovima i cijenama na tržištu.
Cilj edukacije je naučiti uspješno formirati cijenu proizvoda/usluge kako bi dugoročna cjenovna politika bila održiva.

Ključne teme
Načini i strategije formiranja cijena
Formiranje optimalne cijenu
Akcijske cijene
Bitni Zakoni po pitanju cijena

Svaki poduzetnik treba otkriti što je kupcu bitno, što ga zanima, ali i što ga muči.
Treba istovremeno razmišljati kao kupac i staviti se u njegovu poziciju.
Kad to znamo, komunikacija je puno lakša i jednostavnija.
Na ovoj edukaciji učimo koje su vrijednosti koje treba komunicirati svojim potencijalnim klijentima/kupcima, na koji način pristupiti novim kupcima, te kako zadržati postojeće.

Ključne teme
Tko je i kakav je Vaš kupac
Definiranje idealnog kupca
Kako doći do kupca
Kako kupcu uspješno prezentirati sebe, svoj proizvod ili uslugu
Kako od postojećeg kupca stvoriti “obožavatelja”

Do sada je na našim edukacijama sudjelovalo više stotina polaznika

Dojmovi o edukacijama:

“Pohvale predavačicama, jako je bilo informativno, razumljivo i zanimljivo”

“S obzirom da sam prvi put sudjelovala na Vašim edukacijama, bilo mi je vrlo ugodno,
a sama edukacija korisna i vrlo dobro odrađena. Predavačice za svaku pohvalu, vidi se da dobro poznaju materiju”

“Prezentacijom sam jako zadovoljna, vrlo je temeljita, jasna i korisna, hvala!”

“Vrlo zanimljivo predavanje. Kao pružatelj usluga saznao sam korisne stvari za vlastiti posao u kontekstu uvođenja eura
odnosno dvojnog prikazivanja cijena, koje su zakonske regulative, tips & tricks oko klasifikacija i poslovanja s ponudama i akcijama”

“Trening je bio izuzetno koristan, sve što smo naučili, može se primijeniti u stvarnom poslovnom svijetu.
Trenerice su držale pažnju, najviše me se dojmilo to što su temu edukacije potkrijepile svojim iskustvom, odnosno stvarnim situacijama.
Bilo je jako zanimljivo i poučno. Svaka čast Tanji i Aniti”

“Velike pohvale za ugodno okruzenje i dobro postavljen koncept edukacije kako za početnike tako i za starije polaznike.”

“Predavačice su jako profesionalne, dobili smo puno dodatnih korisnih informacija i savjeta, a i odlično se nadopunjuju u predavanju!”

“Predavačice su lijepo i na primjerima iz prakse objasnile ono što je važno i potrebno shvatiti.
Na sva pitanja su odgovorile i sve mi jasno.
Super mi je da se u slučaju s nekim nejasnoćama u praksi mogu njima obratiti, a isto tako proći i prezentaciju na kojoj je sve lijepo objašnjeno.”

Za više informacija te konkretnu ponudu prilagođenu Vama slobodno nam se javite.

    © Copyright - Retail DNA | Izrada: ILI NET | Pravila privatnosti i zaštite osobnih podataka
    Povjerenje naših klijenata nam je na prvom mjestu. Predani smo zaštiti svih osobnih podataka koje nam povjerite te smo upoznati i primjenjujemo Pravila privatnosti i zaštite osobnih podataka.
    U slučaju bilo kakvih pitanja i nedoumica u vezi zaštite privatnosti i osobnih podataka pišite nam na email adresu: info@retaildna.hr